onsdag 27 januari 2010

Morgongåva

När jag tittade på bloggen imorse såg jag att jag fått en award, det kan man väl kalla en fin morgongåva. Tusen Tack till http://skogsflickansskapelse.blogspot.com/



Med awarden följer 4 uppgifter
1. länka till den som gav mig min utmärkelse
2. berätta 7 intressanta saker om mig själv
3. skicka utmärkelsen till 7 andra bloggare
4. lämna kommentar till dessa 7 att de fått utmärkelsen


Här kommer 7 intressanta eller ointressanta saker om mig, bestäm själva

1. Envis som en åsna
2. Har målat ett självporträtt som heter "självporträtt i juletid " ska visa det när jag törs
3. Mitt valspråk " går det så går det "
4. Ibland är jag en ängel, ibland en häxa
5. Hjärtat klappar mycket för de gamlas rättigheter
6. Hatar att plocka hjortron, hittar inte hem från myrmarkerna
7. Älskar att plocka svamp, och då följer jag i regel en stig så då hittar jag tillbaka


Jag skickar utmärkelsen vidare till


Det var inte lätt, det finns så många härliga inspirerande bloggar,men nu var det ju bara 7 st


På Återseende

1 kommentar:

  1. Tack för awarden. Jag har ju inte så många o skicka till men de fick bli som de blev.
    Må så gott!

    SvaraRadera