onsdag 2 februari 2011

Sista kransarna klara

De två sista kransarna är klara och jag klarade (nästan ) av att inte börja på något annat under tiden. Här är en krans med gula rosor.Blåklint, prästkrage, rosor
Sist så kommer brudkransen

Vita rosor, vita rosenknoppar, vita fantasiblommor


En kille kom in på kontoret(där jag även har mitt varulager) idag och frågade efter "neonstrupper" Lista ut vad det är om ni kan??
Efter en beskrivning om vad "neonstrupperna" skulle användas till kom jag fram till att Nylonremmar var vad som önskades.
( ja,ja kärt barn har många namn )
På Återseende





10 kommentarer:

  1. Å den ena kransen finare än den andra, Verkligen jätte fina /Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad du gör fina saker!! Jag är alldeles mållös. Fantastiskt.

    SvaraRadera
  3. Åh vad fina! Jag kan inte ens tänka mig hur många timmar som ligger bakom men väl värt "besväret" för de är verkligen godis för ögat, och säkert huvudet också!

    SvaraRadera
  4. Dina kransar är så fina, jag skulle vilja virka såna till mina flickor. Hittar blommor i ditt mönsterarkiv, men hur virkar man bra blad? Har försökt, men det blir inte fint när jag gör det! Tack för mönster på blommor!

    SvaraRadera
  5. Håll ut Sara, kommer snart med en beskrivning på mina blad/ Tant Grön

    SvaraRadera
  6. Dina kransar är så fantastiska!

    SvaraRadera
  7. Då kan jag börja virka blommor medan jag väntar på bladbeskrivning :)!

    SvaraRadera
  8. Väldigt fina kransar! Kanske man skulle virka en för evigt varande midsommarkrans!

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Du gör så fina blomsterkransar!!!
    JAg älskar blommor i alla former, man blir så glad av att se på blommor.
    Mors!

    SvaraRadera
  10. Hmmm mysko, när jag klickade på bilden av din brudkrans fick jag meddelandet att sidan var rapporterad som osäker och att jag skulle gå tillbaka till startsidan och inte gå vidare.
    Hur som helst, dina kransar är helt underbara.
    Kram Lina

    SvaraRadera