fredag 29 juni 2012

HALSBAND






På Återseende

15 kommentarer:

  1. Så många fina halsband. Jag bara älskar det vi! Så otroligt vackert.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Naturligtvis ska det vara det vita och inte vi.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt fina! Håller med, det vita är så fint! / Annika

    SvaraRadera
  4. Oj så fina de är! jättevackra! du är i sanning mycket duktig! ;-D

    SvaraRadera
  5. Så snygga! Hoppas helgen blir lyckad trots det inte helt lyckade vädret!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag gillar de "höstfärgade" rosorna!

    SvaraRadera
  7. Åh vilka fina halsband!! :)

    SvaraRadera
  8. Så fina halsband du virkat. Trevlig helg. /Christel

    SvaraRadera
  9. Härligt att få se dina vackra skapelser igen! Gillar också det höstfärgade halsbandet!

    SvaraRadera
  10. Fantastiskt vackra! Blir alltid lika inspirerad att virka mig ett halsband efter att jag sett dina. Men det blir aldrig av, får nog allt bestämma mig för att göra ett innan sommaren är över! Många kramar till dig!

    SvaraRadera
  11. Jag gillar verkligen ditt arbete, hälsningar :-)
    pozdrowienia z Polski

    SvaraRadera
  12. Så vackra! Och det känns kanske härligt för dig att börja så smått igen...det bästaste kramarna från mig./Gun(-Wivi)

    SvaraRadera
  13. Så härliga halsband, blir glad när jag ser dem.
    Annika

    SvaraRadera