torsdag 21 juni 2012

Virkat halsband och armband av mitt favoritgarn Toledo, som smycke har jag sytt fast en gammal fin knapp som jag hittat hos Miri som finns i min blogglista, Miri har mycket Smått å Gott som inspirerar

Jag har ju varit borta ett tag från bloggeriet och under tiden har blogspot gjort om sidan, så ha överseende för jag kommer inte riktigt överens om den nya ordningen eller också är det så att jag inte riktigt vet hur man gör, men strunt i det för nu är det Midsommarhelg. Den här helgen rymmer ju många kära minnen som kan göra mig lite " låg ", men jag har lurats lite, hittade en gammal liten flaska med glöggkryddoft som jag blandat i hett vatten............................. Så Ljuvligt Jul det doftar, ja så är är det.
En Riktigt Solig Midsommar Önskar jag Alla

På Återseende

12 kommentarer:

  1. Vilka fina smycken du har gjort. Duktiga du!
    Jag har bytt blogg de kanske du har märkt? men hur som helst tycker jag också den nya bloggordningen är lite svår att lära sig när man är van den gamla o jag gillar den förra bättre. Gott med juldoft nu =) låter lite svalt... Hoppas du får en fin midsommar Eva. Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en (L)ju(v)lig Midsommar.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en så bra midsommarhelg som möjligt. Själv har jag valt ensamhet, klarar inte av socialt umgänge för tillfället.
    Att sörja och sakna sin älskade är förfärligt...och ensamt och helt enkelt för jävligt....
    Bara låta tiden gå....
    Tänker ofta på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänker också ofta på Dig Inger och nu önskar /hoppas jag att Du låter det sociala umgänget få komma när Du känner Dig mogen för det, för man kan ju både skratta och gråta med sina vänner. / Kram till Dig

      Radera
  4. Så vackra smycken du gjort.
    Önskar också dig en bra midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättevackra smycken, du gör dem alltid bra! Ha det så bar du kan i midsommar, trots allt!

    SvaraRadera
  6. Välkommen tillbaka .... men så fina smycken , JA ibland behöver man lura sej lite för att det ska kännas lättare, när man misst någon är alltid det första året allra värst innan man gått genom alla högtiden mm ,kan va bra att bryta och göra något nytt , något man inte gjort tidigare vid högtider , födelsedagar mm då känns inte saknaden lika stor Hoppas du får en bra midsommar med lite smak av julen /Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gunilla, idag har jag glömt och gömt juldoften för det är en så ljuvlig sommardag med massor av fågelkvitter och nu ska jag sätta mig i solen på min altan / Kram

      Radera
  7. De bästaste hälsningarna och kramar//Gun

    SvaraRadera
  8. har precis hittat din blogg. Beklagar allt du gått igenom, har samma erfarenhet men med tiden går man stark ur ledsamheten. Tur att vi har våra hobbys och kan använda våra händer. Mycket fina smycken du gjort. Kram och ta väl hand om dig

    SvaraRadera
  9. Åh vilka fina smycken :)Hoppas helgen var bra för dig!
    Ta hand om dig!
    Kramar Carro

    SvaraRadera
  10. Vad härligt att du tagit tag i virknålen igen.. Dina inspirationsbilder inspirerar verkligen och armbandet är så fint..
    Kram på dig
    Maidi

    SvaraRadera